sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Hiihtoloma 2015

Perjantai kello 15 auto starttasi kohti pohjoista - Lappiin siis.

Hiihtoloma sopi ehkä parempaan saumaan kuin minään muunna vuonna, vannon sen! Olin aivan puhki ja korvia myöten täynnä koulunpenkin kuluttamista, että nyt viikon koulussaolon jälkeen opiskelumotivaatio on takaisin. Ei se missään vaiheessa kadonnut ollut, yksinkertaisesti olin niin väsynyt vain koulussa että kaikki tympi! Nyt on saanut nukuttua ja nautittua yllinkyllin Lappia vuoden varalle, että kehtanee mennä aloittaa opiskelun kunnolla jälleen. Viimeviikko koulussa oli niin rento!

Ylipäänsä Lappi on täydellinen paikka pienelle breikille, siellä sielu lepää! Oon saanut tosiaan mennä kameran kanssa joka paikassa ja kameran muistikorttikin siitä muistuttaa... Etenkin näin eläinrakkaalle ihmisille kuin minä oli eläinten kuvaaminen käsinkosketeltavan ihanaa, haha :D Käytiin sunnuntaina Konijänkän eläinpihalla  ja ai että ne hevoset... Käytin puoli muistikorttia niihin! Aina kun Lapissa käydään, me tehdään visiitti Konijänkään, ja joka kerta se on yhtä autuas retki.

Eläinten ja porojen lisäksi me ollaan lasketeltu, ajeltu ympäriinsä päämäärättömästi, syöty hyvin, lumikenkäilty... Ja käyty Isac Elliotin keikalla! mulla on edelleen täysi euforia päällä sen suhteen. Fanityttö ilmoittautuu...
 Mä innostuin jopa lukemaan Harry Potteria uudestaan, täydellinen nostalgiaelämys! Oon viimeksi neljä vuotta sitten niitä lukenut, ja oli aika hauskaa huomata kuin vanhakunnon #potterhead iski jälleen. En edes muistanut että oli sellaistakin kuin räyhänhenki ja kurpitsaleivokset!

Kuvia on nyt enemmän kuin edellisissä postauksissa! laitoin tähän vain parhaat otokset omasta mielestäni. Konijänkältä tuli otettua kamalasti fotoja mutta asetukset olivat aivan pielessä ja hnggg taivas näkyi vain ns puhkipalaneena. Sen lisäksi rajaukset epäonnistui kuvissa niin, että esimerkiksi hevosen kaula oli katkennut keskeltä kahtia. Never again! :D




Haha, tästä on pakko mainita! meidän ruffe nukkui sohvalla  kuono ikkunaan päin eräs päivä. Mun oli ihan pakko mennä ulos ja ottaa ulkoa päin kuva! :D



halusin leikkiä väreillä. tulos on kaamea. :D

ihan sikasuloinen possu.

tepsu visiitillä levin huipulla, taisi tuulla...

kaksi tepsua yhdessä kuvassa. muokkaujksen aika ei ole ohi.

mulla on hieman semmoinen tunne että muokkauksessa väri meni hieman punaisen puolelle...pikkuvikoja!







4 kommenttia:

  1. Oi että tosi ihana blogi sulla ei kyl haittaa vaikka menee vähän punasen tai sinisen puolelle sulosia noi porot!

    VastaaPoista
  2. Luetko mitään blogeja esim.heppa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, luen! ja haha, mää vastaan vähän myöhässä! luen niitä paljonkin, kaikkii löytyy mun bloglovin- tililtä :)

      Poista